Min Order & Leveranstid

Har ni mottagit min order?
Kontrollera om du har fått en orderbekräftelse till mailadressen som du angav i ordern. Om du inte har fått en orderbekräftelse har det inte skapats en order. 

Leveranstid
Leveranstiden är normalt 2-5 vardagar. Om en vara inte finns på lager är leveranstiden normalt 5-7 vardagar. Om varan är försenad har du rätt att häva ditt köp.

Var är mina varor/min order?
När ordern har skickats från lagret får du ett mail med en länk för att kunna spåra ordern.

Kan jag ändra min order?
Innan du slutför och betalar för din order kan du granska ordern och göra ändringar. Tenabutiken kundservice kan inte göra ändringar på en redan lagd order. Om ordern inte har skickats från lagret kan den avbeställas så att du kan göra en ny order. Om den har skickats från lagret får du returnera ordern.

Kan jag ändra min leveransadress?
Tenabutiken kundservice har inte möjlighet att göra ändringar på en redan lagd order. Om du inte har möjlighet att hämta-/ta emot ett paket på en felaktigt uppgiven adress kan du låta paketet gå tillbaka i retur och istället göra en ny order till rätt adress. 

Hur avbeställer jag min order?
Kontakta Tenabutiken kundservice på tenabutiken@referens-tm.se som makulerar ordern om den inte har hunnit skickas från lagret.